آزمون رزیدنتی

آزمون رزیدنتی

آزمون رزیدنتی

آزمون رزیدنتی

حساب اعمال!!!!(پیشرفت روزانه)

حساب اعمال!!!(پیشرفت روزانه)  

۱:یک اسم مستعارثابت برای خودتان انتخاب کرده وتاپایان از آن استفاده کنید. 

۲:برنامه اختصاصی مطالعه خودرابا اسم خوداعلام نمایید. 

۳:پیشرفت خودراروزانه به اطلاع همه دوستان برسانید. 

۴:درصورت عدم انجام کامل برنامه روزانه تصمیم بگیریددرروزهای بعدجبران نمایید.  

  

خوش آمدید  

لاک پشت دکی ویکی آینده رهرو

مینا هلن آزاده اشکبوس دکترحمیده 

حکیم مارال چه گوارا خورشید  

مطب دار بیگناه ویونا اوباماست 

دکتردیجیتال پوست

نظرات 120 + ارسال نظر
لاک پشت سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 15:45

سلام . ببخشید که این اسم را برای خودم انتخاب کردن . دلیلش این است که خیلی کند درس می خوانم. امروز ۱۰ صفحه از گاید لاین دکتر احمدی را خواندم.با درس اطفال هم شروع کردم. تا فردا خدا نگهدار.

خوش آمدید!

دکترارنست سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 22:23

سلام .تاامتحان۳۹هفته مونده.۲۸هفته اول برای دور اول.شر وع من باجراحی ورادیو
زمان =۴هفته(از ۳۰/۲).تافرداشب خداحافظ.

خوش آمدید!

چه گوارا سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 22:25

سلام.بر نامه خوبیه دکتر ارنست.منم مثل شماشروع میکنم.تافردا

خوش آمدید!

مارال سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 22:27

سلام.منم بابرنامه خودم میخونم.امر وز۳۰صفحه جراحی بایدمیخوندم که خوندم.بای

خوش آمدید!

سیر کومفلکس سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 22:29

سلام.خیلی جالبه .منم هستم.

خوش آمدید!

مینا سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 22:30

من از یکی دوروز دیگه میام.

خورشید سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 23:09

سلام. من امروز حدود ۲.۵ ساعت اطفال. حدود ۲/۳ اطفال را خوندم اما دریغ از یک ذره سواد!!!

خوش آمدید!

دکی ویکی سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 23:43

سلام.40صفحه از خون دکتر گرجی.خیلی کندم

خوش آمدید!

مطب دار بی گناه چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:07

من باجراحی شروع کرده ام.بااین مطب امروز فقط یک ساعت

خوش آمدید!

حکیم چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:28

نمی توانم تصمیم بگیرم بخوانم یا بی خیال رزیدنتی شوم ؟بخدا با این اوضاع دیگر فکرم کار نمی کند. خدایا تو بگو چکار کنم.

سلام.اگرشرایط جایگز ین بهتری نسبت به رزیدنتی داری که هیچ وگر نه جدی آماده امتحان رززیدنتی شو.

هلن چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:29

سلام
آخه تولدمه نمی شه از فردا؟ میشه؟ خوبه اما قول میدم وقسم می خورم از 31/2 عالی و طبق برنامه بخونم حتی تحت هر شرایطی.
39 هفته تا امتحان مونده از اول هفته 39 با زنان شروع می کنم
گزارش خواهم داد
ممنون
همگی موفق باشیم
.....It's somehow wierd turning to 30 but I'll make it
راستی من مکاتبه ای سروش رو گرفتم و از رو همون می خوام بخونم فقطِ فقط.
خوبه؟ قلب تهران هم می خوام واقعآ میشه یا نه؟ اگه راهنمایی کنید ممنون میشم

سلام .۳۱/۲منتظریم.

درلغتنامه زندگی واقعاخواستن وتوانستن مترادفند.

حکیم چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 17:16

متشکرم دوست عزیزم.سعی میکنم شروع کنم.

دکترارنست چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 23:37

سلام.شرمنده !امروز نرسیدم بخونم .انشاالله فرداجبران میکنم.

آینده چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 23:39

من سه هفته است که شروع کردم اطفال و |وست میخونم. روزی ۶ تا ۸ ساعت بیشتر از دو سوم اطفال و ۲۵ صفحه |وست خوندم

لاگ پشت چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 23:46

امروز ۶ صفحه گاید لاین خوندم و حدود ۳۰ سوال زدم . آخه من لاک پشتم.

سلام وآفرین برلاک پشت.
رهروآن نیست که گه تندوگهی خسته رود
رهروآن است که آهسته وپیوسته رود

تازه رسیده چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 23:52

سلام.لطفاکمکم کنید.یه برنامه ریزی درسی میخوام.آیاکسی هست مراکمک کند؟؟؟

ازاده پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:02

سلام من مامایی روخوندم.الان باید ژنیکو شروع کنم باید روزی۴۰ صفحه بخونم

هلن پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 06:43

سلام.امروز 31/2 است شروع می کنم با مامایی.
واقعآ میخوام پس میتونم فردا خبر میدم چقدر خوندم

رهرو پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:06

با سلام به همگی
من از روز شنبه با اطفال و مطا بق برنامه کامران احمدی پیش میرم.
موفق باشید

دکتر حمیده پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 18:00

سلام منم جراحی نصفه.فدایی.......بچهها تا کی یه دور بزنیم...من خیلی کندم

ویونا پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 22:43

سلام به همه من رادیو ش مطهر میخونم .نظرتون چیه ؟

اشکبوس پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 22:45

اطفال چیو پیشنهاد می کنید؟

دکی ویکی پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 23:01

سلام.من کندم. ولی در حال پیشرفتم.از هیچی بهتره.دوست خوب از جزوه شفیع مطهر با سواد میشی ولی رو جواب دادن به تعداد زیاد سوالات مطمئن نیستم.بعید است

او با ماست جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 00:50

سلام میشه راهنمایی کنید چطور میشه درس در کنار کار خوند؟

ناامید ولی منتظر شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 00:25

سلام دوستان
من در ازمون ۸۷ با هزار مشکل و سختی که داشتم ۳۲۶ اوردم امسال مو قعیت درس خواندن با توجه به مشکلاتم ندارم .همه رشته ها حتی بیهوشی اهوازو زاهدان را هم زده ام ایا به نظر شما شانسی برای قبولی در ذخیره ها دارم؟متشکرم

دکتر دیجیتال شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:04


سلام دوستان بسیار گرامی

دلم برای همتون تنگ شده بود. باور بفرمایید. برم سر اصل مطلب

من الان مشغول خلاصه در خلاصه نورولوژی دکتر خوش سیرت هستم با CD مطالب رو برای حفظ کردن ساندویچ کرده ولی مشکلش اینه که روی ورق های A3 چاپ شده.

قصد دارم اطفال رو از guidline دکتر کامران احمدی شروع کنم.

نظرتون در مورد Guidline چیه به طور کلی؟

آینده شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 14:52

گاید لاین اطفال نسبت به بقیه جزوه ها کاملتره ولی بازم کامل نیست. آدم شیر فهم نمیشه. ولی واسه دوره نزدیک امتحان عالیه. من دارم رتبه برتر میخونم. خوبه ولی دیر پیش میره اگه سرعتتون خوبه و پایه خوبی هم دارین کتاب بهتره

پوست شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 17:20

سلام.من با اطفال و گایدلاین شروع کردم.الان دو روز صفحه۳۰ هستم

سلام به همکاران شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 19:21

همکاران عزیز این مطلب رو بیشتر برای اونهایی می نویسم که زن وبچه ومطب دارن و فکر می کنن نمی شه قبول شد
من ورودی ۷2 هستم سال قبل تصمیم گرفتم بخونم . ولی تصمیم درست وحسابی. سال قبل نو اندیشان ثبت نام کردم ولی دیدم نمی تونم نمره ای که می خوام بیارم. با این که کلی پول داده بودم ولی رفتم دوباره مکاتبه ای کامران احمدی ثبت نام کردم . تا امتحان چون baseخوبی نداشتم و مطب داشتم ومتاهل بودم 1 تا 2 دور رسیدم بخونم. شدم309. امسال 3 دور گایدلاین خوندم شدم 401. روزی 6 ساعت به مدت 6ماه خوندم. به نظر من اگر بالای 400 می خواین باید گایدلاین بخونیدوالبته اگه فاصله افتاده بین فارغ التحصیلی شما تا امتحان cd دکتر گرجی(داخلی) خیلی کمک می کنه.امیدوارم موفق باشید.

خورشید شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 19:41

من دارم بهتر میشم. ۵ ساعت!

هلن یکشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:26

مامایی دارم می خونم
روز سومه
دیروز 4.30 ساعت خوندم

الیگوهیدارمینوس یکشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 13:10

سلام کسی میدونه نو اندیشان آریا چطوره؟بهتر از بقیه س؟

رهرو دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 13:23

۴۰ صفحه از گایدلاین ۱ اطفال دکتر احمدی را پشت سر گذاشتم. در کنارش تست هم می زنم. ۵.۵ ساعت هم در روز درس می خونم.
با آرزوی موفقیت برای همگی شما

لاک پشت دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 13:43

سلام دوستان . من دو روز است که به طور جدی اطفال می خونم. تا حالا ۴۰ صفحه از گاید لاین دکتر احمدی رو خوندم. روزی ۵ ساعت درس می خونم با مطب داری بیش از این نمیشه خوند.

پوست دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 18:00

من صفحه ۶۰ گایدلاین اطفال هستم.روزی ۴ساعت میخونم.کمه.نه؟کمک

هلن دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 20:52

سلام
از فردا گوارش می خونم
مامایی نصف شد.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 00:53

سلام کسی میدونه نو اندیشان آریا چطوره؟بهتر از بقیه س؟

مطب دار بی گناه سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:32 http:///http://dastyari.freeforums.org/

دوستان با این مطب داری نمی تونم بخونم ..ازطرفی زندگی ام بااین مطب میچرخه...کسی راه حلی واسم داره ..روزی 8ساعت تو مطبم و سرعت مریض دیدنمم خیلی کنده موندمک چه کنم..خدایاکمک

دکتر ار نست سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 18:10

سلام بر دوست عزیز مطب دار بیگناه.
بهترین راه بر ای شمابرنامه ریزی دوساله است تاهم مطب باشه وهم یکی دوساله رزیدنت شوید.
ارادتمند

مطب دار بی گناه چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 00:37

ممنونم دکترارنست البته من هز پارسال تا کنون دارم خودمو واسه امتحان اماده میکنم !!!حتی امسال انتخاب رشته هم نکردم ولی مدتی است (یه مهی میشه)که دلم به درس نمیره و تعطیلش کردم ،وازپارسال دارم با دکترخوش سیرت جلو میرم ولی بی نهایت کندم وباگرفتاری مطب اکنون حتی یه دورهم درسارو نخوندم...امسال هم میخوام همون خوش سیرت رو ادامه بدم حالا کی سرعتم مثل ادمیزاد بشه نمیدونم ...به هر حال امسال به این جمع دوستان خیلی دل بستم ..کمک کنید ممنون میشم

پوست پنج‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:33

اطفال ۱گا یدلاین امروزتمام میشه.این فصل متابولیک کشت منو

مرتضی پنج‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:10

آفرین بر پوست.اطفال رواز چی میخونی؟؟

هلن پنج‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 14:53

گوارش
کندم
نمی دونم کلی میخونم مثلا ۶ ساعت تازه میشه ۱۰ صفحه
بعد اعصاب نمی مونه که ای وای وقت کم میارم :((
اما .............نه...............من می تونم
همه مون موفق باشیم

ویتر پنج‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 16:52

سلام کلیه قوانین مربوط به ""ازمون دستیار ی"" را در کجا میتونم پیدا کنم ؟ در سایت دبیرخانه در قسمت مصوبات و ایین نامه ها چند مورد اندک بود که البته فقط یکی از انها قابل دانلود کردن بود و مابقی اصلا دانلود نمیشد.... در سایت وزارتخانه هم اصلا اثری از قوانین و مصوبات نیست .... برایم خیلی مهم است لطفا راهنمایی کنین

رزیدنت ۸۹ جمعه 8 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:02 http://mednet.blogsky.com /


اختصاصی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!اختصاصی!!!!!!!!!!!!!!!

مدنت منتشر کرد!!!!!!!!!!!!!!!!!!


***** قوانین کامل آزمون رزیدنتی۱۳۸۷

******قوانین کامل آزمون رزیدنتی۱۳۸۷
http://mednet.blogsky.com /
قابل توجه دوست عزیزم ویتر

پوست جمعه 8 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:10

سلام.دیروز فقط ۵صفحه خوندم.امروز باید ۲۵ تا بخونم.

بلاتکلیف جمعه 8 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 13:33

من که فعلا حس و حال درس خوندن ندارم چه کنم؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! پارسال ۶ماه کارو تعطیل کردم قبول نشدم امسال دیگه نمیخوام از زندگی عقب بمونم آخه این امتحان اعتبار نداره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!۱

سلام دوست عزیز.شایدبهترباشددریک برنامه یکی دوساله هم کارکنی وهم درس بخوانی.
ارادتمندرزیدنت۸۹

ح ک ی م شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 17:00

من مکاتبه ای پارسیان دانش ثبت نام کردم ولی هنوز هیچ جزوه ای بدستم نرسیده با اینکه حضوری ان 3 هفته است که شروع شده.ایا کسی دیگری این موسسه مکاتبه ای ثبت نام کرده؟ ایا جزوه ای دریافت کرده اید؟هرچه تماس میگرم میگویند نفرو فرستاده شده؟

ویتر شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 19:28

ممنونم رزیدنت 89

لاک پشت یکشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 00:07

سلام همکاران من گاید لاین اطفال صفحه ۱۰۰ هستم اگه خدا کمک کنه فردا گاید لاین ۱ رو تموم میکنم. بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد